viernes, 18 de octubre de 2013
MSI A1: Cas d'atenció tècnica
Situació 1
T: Buenos días, dígame
C: Bon dia, li port el meu portatil, no em funciona el internet.
T: Tens internet amb wifi o per cable?
C: A casa em conecte amb el wifi, però no funciona, ho he probat amb una tablet i si funciona la wifi.
T: Et pareix bé si ho probam amb el wifi de la tenda?
C: Si, cap problema
T: No funciona, em quedaré amb el portatil per veure que li passa i quan esté solucionat et cridaré, d'acord? Donam es teu teléfon.
C: Perfecte. 6XX XXX XXX T: Vale, que passi un bon dia
Situació 2
T: Bon dia, li aten Pere. En que el puc ajudar?
C: No em funciona el portatil, es reinicia tot el temps.
T: L'ha portat? El puc veure per favor?
C: Si, clar.
T: Li passa quan té la bateria posada? O sempre?
C: Sempre
T: Haurem de comprovar si es un problema del transformador...
T: La tensió es correcta, desde quan li passa?
C: Ahir, es urgent perquè tinc que treballar.
T: Li hauriem de mirar si té algun virus. Et pareixeria bé si mel qued?
C: Si, però necesitaría el ordinador lo abans possible.
T: D'acord. Aquí tinc la seva fitxa de client. Li cridarem el mes aviat possible. Que passi bon día.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario