viernes, 18 de octubre de 2013

MSI A1: Cas d'atenció tècnica



Situació 1

T: Buenos días, dígame

C: Bon dia, li port el meu portatil, no em funciona el internet.

T: Tens internet amb wifi o per cable?

C: A casa em conecte amb el wifi, però no funciona, ho he probat amb una tablet i si funciona la wifi.

T: Et pareix bé si ho probam amb el wifi de la tenda?

C: Si, cap problema

T: No funciona, em quedaré amb el portatil per veure que li passa i quan esté solucionat et cridaré, d'acord? Donam es teu teléfon.

C: Perfecte. 6XX XXX XXX T: Vale, que passi un bon dia





Situació 2

T: Bon dia, li aten Pere. En que el puc ajudar?

C: No em funciona el portatil, es reinicia tot el temps.

T: L'ha portat? El puc veure per favor?

C: Si, clar.

T: Li passa quan té la bateria posada? O sempre?

C: Sempre

T: Haurem de comprovar si es un problema del transformador...

T: La tensió es correcta, desde quan li passa?

C: Ahir, es urgent perquè tinc que treballar.

T: Li hauriem de mirar si té algun virus. Et pareixeria bé si mel qued?

C: Si, però necesitaría el ordinador lo abans possible.

T: D'acord. Aquí tinc la seva fitxa de client. Li cridarem el mes aviat possible. Que passi bon día.

No hay comentarios:

Publicar un comentario